Koleno 8x8 mm
Lehká konstrukce, materiál ocel s řezným kroužkem pro ocelové trubky.
Lehká konstrukce, materiál ocel s řezným kroužkem pro ocelové trubky.
Lehká konstrukce, ocelový materiál s ocelovým řezným kroužkem pro ocelové trubky.
Plynový ventil sloužící k přerušení 8 mm plynové trubky.
Pro běžné použití v karavanech, dodávkách či obytných vozech.
Vysokotlaké hadicové vedení pro připojení ke všem nástěnným nízkotlakým regulátorům nebo spínacím systémům jako Caramatic BasicOne, Caramatic ProTwo nebo Caramatic SwitchTwo se vstupem AG M20 x 1,5. Celoevropské použití prostřednictvím připojení specifických pro jednotlivé země. Hadice: gumová s textilní výstelkou, připojení lahve x připojení regulátoru. Odolává nízkým teplotám až do -30 °C.
Rozměry DE/AT/PL/GB: 6,3 x 3,5 mm
Rozměry FR/CH/BE: 6,6 x 4,0 mm
Upozornění: Hadici o délce 750 mm lze použít pouze pro držáky lahví s výsuvným zařízením.
Země určení: UK Butan
Připojení: převlečná matice x šroubení se zářezným kroužkem
Pro připojení armatur, spotřebního materiálu a potrubí. Testováno na DVGW. G 1/4 převlečná matice levého závitu x šroubení s trubkou. Hadice: gumová s textilní vložkou. Rozměry hadice 6,3 x 3,5 mm.
Odolný proti chladu do -30 ° C
Pro připojení na LPG láhve do 14 kg. Skládá se z: nízkotlakého regulátoru, bezpečnostního pojistného ventilu PRV. S odvzdušňovačem, který zároveň proniká vlhkostí z. B. dešťová voda, zamezená v interiéru regulátoru.
Poznámka k používání nízkotlakých regulátorů pro karavany:
V DVGW G 607 „na zkapalněný plyn v obydlených rekreačních vozidlech a bytové účely v jiných silničních vozidlech - Provoz a testování“ stanoví, že mimo jiné regulátor tlaku musí být vyměněny do 10 let poté, co výroba nových.
Pokud je provozní tlak systému 30 mbar, vyměňte "starý" regulátor za regulátor podle DIN EN 12864.
U systémů LPG ve vozidlech s provozním tlakem 50 mbar se jedná o ochranu před poškozením.
Převod na 30 mbar neexistuje.
Lehká konstrukce, ocelový materiál s ocelovým řezným kroužkem pro ocelové trubky.
Přímé uchycení řezného kroužku
Jednocestný uzavírací ventil k 2kg propanbutanové lahvi s výstupním závitem W21,8L do boku.
K upevnění trubek na zeď.
Výhody a funkce
Kov s gumovým profilem
Poznámka
Z důvodů požární ochrany není vhodné pro použití v systémech na zkapalněný plyn!
Původní cena 169 Kč
- pro ohřívače
Obsahuje nízkotlaký regulátor typu EN61 bez manometru; 1,5 kg / h, 50 mbar a plastové hadicové vedení středního tlaku 400 mm až - 20 ° C, převlečná matice G ¼ levý závit na obou stranách a MiniTool. Pouze pro soukromé použití venku!
Zajistěte zámek k ochraně proti vniknutí zvířat, prachu a cizích těles během zimy nebo po odpojení regulátoru od plynové láhve. Vhodné pro regulátory tlaku a vysokotlaké hadice v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Francii, Polsku, České republice a Belgii.
Vstupní připojení: W 21, 8 x 1/14 '' LH
Vysokotlaké hadicové vedení s ochranou proti protržení hadice pro připojení k bezpečnostnímu systému regulace tlaku plynu, např. B. Caramatic DriveOne nebo Caramatic DriveTwo, pro ohřev na ventilu plynové láhve za jízdy.
Země určení: SI / CZ / HR / SK / RS
Připojení: spojovací matice x tvarovací kroužek
Testováno DVGW. G ¼ matice s levou rukojetí x potrubí. Hadice z gumové hadice s textilní vložkou.
Odolný proti chladu až do -30 ° C
připojení k láhvi
Zobrazené řešení připojení pro karavany a obytné vozy je klasickým způsobem vytvoření spojení mezi plynovou lahví a přívodním potrubím vozidla. Nízkotlaký regulátor se montuje přímo na láhev. Vedení středotlaké hadice vytváří spojení s přívodním potrubím vozidla.
Pro připojení k plynovým lahvím, pro regulaci tlaku na jmenovitý tlak plynového zařízení.
Poznámka k použití nízkotlakých regulátorů pro karavany:
Pracovní list DVGW G 607 „Systémy na zkapalněný plyn v obsazených vozidlech pro volný čas a pro obytné účely v ostatních silničních vozidlech – provoz a zkoušení“ stanoví mimo jiné výměnu regulátorů tlaku za nové nejpozději do 10 let ode dne výroba.
Pokud je provozní tlak systému 30 mbar, musí být "starý" regulátor nahrazen regulátorem podle DIN EN 12864.
Pro systémy zkapalněných plynů ve vozidlech s provozním tlakem 50 mbar existuje ochrana proti předchozímu stavu.
Není povinnost převádět na 30 mbar.