Blok rozvodu plynu - 2 ventily 8 mm
Pro rychlé otevírání a zavírání. Se 2, 3 nebo 4 vývody (trubkové šroubové připojení 8 mm), se záslepkou a symboly, uzavírací ventil podle DIN. DVGW zkontrolováno.
Poznámka k použití ovladačů karavanu
Podle pracovního listu DVGW G 607 „Systémy na zkapalněný plyn v obsazených vozidlech pro volný čas a pro obytné účely v ostatních silničních vozidlech – provoz a testování“ musí být mimo jiné regulátory tlaku vyměněny za nové nejpozději do 10 let po datu výroba. Pokud je provozní tlak systému 30 mbar, musí být při výměně použit regulátor podle EN 16129 Příloha D v souladu s G 607. Pro systémy zkapalněných plynů ve vozidlech s provozním tlakem 50 mbar existuje ochrana proti předchozímu stavu.
Není povinnost převádět na 30 mbar.
Nízkotlaký regulátor pro přímé připojení k láhvi LPG s bezpečnostním pojistným ventilem PRV.
Typ | EN71 |
---|---|
přípojka plynu | KLF x G 1/4 LH-KN |
pracovní tlak | 30 mbar |
max. tlak: hp | 16 barů |
Pro rychlé otevírání a zavírání. Se 2, 3 nebo 4 vývody (trubkové šroubové připojení 8 mm), se záslepkou a symboly, uzavírací ventil podle DIN. DVGW zkontrolováno.
Tloušťka stěny cca 1 mm, dle DIN 2393,
pozinkováno a potaženo plastem.
Trubka se dodává v délce 6 m, zasíláme je paletovou přepravou jako nadrozměrné zboží TOP Trans. je možné trubku na krátit tak, aby se mohla poslat přes PPL nebo GLS službu. Délka max je 2m.
Cena uvedena za 1m!
Vložka zámku včetně klíče s protiprachovou krytkou a šroubem. Knaus Azur s deskovým válcem GX a Knaus Südwind se zásuvným válcem STS. Každý se 2 klíči. Od roku výroby 1985.
Vysokotlaké hadicové vedení s ochranou proti protržení hadice pro připojení k bezpečnostnímu systému regulace tlaku plynu, např. B. Caramatic DriveOne nebo Caramatic DriveTwo, pro ohřev při jízdě k ventilu plynové láhve.
Cílová země: DE/AT/PL
Připojení: převlečná matice x šroubení se zářezným kroužkem
Pro připojení armatur, spotřebního materiálu a potrubí. Testováno na DVGW. G 1/4 převlečná matice levého závitu x šroubení s trubkou. Hadice: gumová s textilní vložkou. Rozměry hadice 6,3 x 3,5 mm.
Odolný proti chladu do -30 °
Rychlouzavírací ventil, pouze plně otevřená nebo zavřená poloha.
- detekuje CO / anestetické plyny
- detekuje propan a butan
- integrovaný snímač
- integrovaný bzučák
- provoz v zapalovače cigaret
- automatický automatický test senzoru
- teplotní kompenzace
- schválení typu E1
Technické údaje:
proudová spotřeba cca 70 mA, citlivost od 50 str./min, zvuk alarmu cca 85 dB (siréna), teplotní rozsah -10 ° C až +80 ° C
S přívodní klapkou lze plynová zařízení, jako jsou grily nebo sporáky, dodávat také mimo vozidlo prostřednictvím vnitřní instalace na kapalný plyn. Připojení k plynovému zařízení je provedeno středotlakým hadicovým potrubím a zásuvnou spojkou na vozidle. Majitel vozidla již nemusí nosit další plynovou láhev.
Podle regulace DVGW s plynovým pojistným ventilem. Plynovou hadici lze povolit pouze tehdy, když je přívod plynu vypnutý. Se zámkem.
Regulátor tlaku 30 mbar pro připojení všech běžných schválených plynových zařízení přes plynovou hadici. Regulátor se standardně používá pro připojení nízkotlakých plynových vařičů.
- regulátor tlaku - 30mbar
- průtok plynu - 1,5 kg /
Napájecí klapky pro dodatečné připojení plynových zařízení, např. B. Sporák, gril, světla nebo voda. Ventil lze otevřít, pouze když je připojeno hadicové vedení. Připojení: RST 8
Pro připojení regulátoru tlaku s německým napojením na běžné plynové láhve na evropském trhu.
AG KLF (G.12) x IG W 21,8 x 1/14 LH: Belgie, Anglie, Francie, Irsko, Lotyšsko, Lucembursko, Makedonie, Černá Hora, Nizozemsko, Švýcarsko, Srbsko, Slovinsko, Španělsko a Česká republika.
Jednocestný uzavírací ventil k 2kg propanbutanové lahvi s výstupním závitem W21,8L do boku.
Bezpečnostní systém kontroly tlaku plynu Caramatic
Systémy regulace tlaku plynu Caramatic DriveOne a Caramatic DriveTwo umožňují vyhřívání za jízdy pomocí integrovaného mechanického nárazového senzoru s kyvadlovým řešením, které v případě nehody zablokuje průchod plynu se zpožděním 3,5 g ± 0,5 g, což působí přímo na uvolňovacím prvku. Při průměrné hmotnosti vozidla to odpovídá rychlosti nárazu cca 15 až 20 km/h na pevnou překážku.
Výhody nárazového senzoru s kyvadlovým řešením:
Bezpečnostní systém regulace tlaku plynu s automatickým přepínacím ventilem pro provoz dvouválcových systémů v rekreačních vozidlech za jízdy.
Systém se automaticky přepne na plynovou láhev na rezervní straně, jakmile je plynová láhev na provozní straně prázdná. Displej na regulátoru plynu ukazuje, která plynová láhev se používá. Výměna láhve je možná bez přerušení provozu.
Skládá se z: automatického přepínacího ventilu, nízkotlakého regulátoru s bezpečnostním pojistným ventilem PRV, mechanického nárazového senzoru s novým řešením kyvadla, ovládacího tlačítka, indikátoru provozu a rezervy, zařízení zpětného toku plynu, testovacího zařízení a nástěnného držáku.
Plynový filtr Truma účinně chrání váš plynový systém před kontaminací: Olejové zbytky jsou spolehlivě odfiltrovány z proudu plynu a shromažďují se ve filtrační vložce. Jednoduše jej vyměňte za nový při každé výměně lahve. Plynový filtr se hodí ke všem nástěnným a stropním regulátorům tlaku plynu Truma.
Vstup: vnější závit M20 x 1,5 (G.13)
Výstup: převlečná matice M20 x 1,5 (H.20)
Vysokotlaké hadicové vedení s ochranou proti protržení hadice pro připojení k bezpečnostnímu systému regulace tlaku plynu, např. B. Caramatic DriveOne nebo Caramatic DriveTwo, pro ohřev na ventilu plynové láhve za jízdy.
Země určení: SI / CZ / HR / SK / RS